Boederijbrand blijkt broodje in de magnetron

18-11-2009 | Uitruk

Woensdagmorgen om 7.20 uur werden we uit bed gepiept voor een woning brand. De melding was woning brand trimunterweg Marum. Er was rook ontwikkeling in de woning en men wist niet waar het weg kwam. Nadat de eerste brandweerauto ter plaatse was en de buurman die ook brandweerman is, kwam men al snel tot ontdekking dat een broodje in de magnetron de boosdoener was.


0

0

0

17-04-2018
P1 OMS handmelding 01-11-003 Frico cheese Marum. 011131